Přejít na obsah

Personalizace obsahu a reklamy

Personalizace obsahu a reklamních sdělení vám přizpůsobí obsah a funkce „na míru“ tak, aby vás používání našich služeb a aplikací bavilo. Personalizovaná doporučení vám přináší přidanou hodnotu nejen v podobě atraktivnějších článků.

Kromě celé řady služeb a aplikací provozujeme i vlastní reklamní systém. Díky němu vám zobrazíme reklamu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz a dalších webových stránkách, které patří do portfolia služeb společnosti Seznam.cz a našich partnerů zapojených do některého z partnerských programů provozovaných společností.

Z webů a aplikací pak můžeme sbírat informace o navštívených stránkách, vaší aktivitě a způsobu, jak je využíváte. Takové informace nám umožňují personalizovat obsah, uložit vaše předvolby pro účely dalších návštěv, zobrazit relevantnější výsledky vyhledávání a doručovat pro vás zajímavá reklamní sdělení. Výrazně tím snížíme míru nežádoucí reklamy a zlepšíme uživatelský zážitek při návštěvách webů.

Co mi přináší personalizovaný obsah a reklama?

Smyslem personalizace obsahu a reklam je zobrazovat na internetových stránkách pouze taková reklamní sdělení, články apod., která vás zajímají nebo třeba také předpověď počasí nastavenou podle vaší geografické polohy. Přizpůsobený obsah a další funkce vás spíš zaujme a zároveň pro vás má vyšší přidanou hodnotu. Zájmy vyhodnocujeme podle vašeho chování na internetu – pokud tedy často navštěvujete stránky s automobilovou tématikou, budeme vám více zobrazovat zajímavé nabídky právě z této oblasti. Personalizované funkce nám umožňují automatické doplňování ve „vyhledávání“ jednotlivých služeb ve chvíli, kdy zadáte svůj vyhledávací dotaz.

Reklamy poskytované společností Seznam.cz rozpoznáte jednoduše podle ikony psí tlapky v jejím pravém dolním rohu. Kliknutím na ni se dostanete na stránku, kde najdete vše podstatné o personalizované reklamě, včetně možnosti jejího nastavení.

Personalizovaná reklama - psí tlapka
Ilustrační obrázek