Přejít na obsah

Na co se nás často ptáte?

Na webu mám implementované Přihlášení přes Seznam. Ochrání přihlašovací tlačítko mé zisky z reklamy?

Aktivace Přihlášení přes Seznam představuje pouze první krok. Tím dalším je vytvoření strategie, jak návštěvníky vašeho webu motivovat k tomu, aby tlačítko opravdu využívali. Jedině přihlášeného uživatele totiž můžete identifikovat, abyste údaje o něm mohli posílat do reklamního systému při požadavku na reklamu. Když se uživatel přihlásí, je důležité, abyste od něj měli souhlas s cílenou reklamou nebo obecně s personalizací. S tím vám pomůže CMP od Seznamu. Abyste o zisky z reklamy opravdu nepřišli, musíte identifikaci uživatele posílat v požadavku na reklamu do reklamního systému. Více podrobností najdete v naší nápovědě.

Mám svůj web v Newsfeedu. Ovlivní konec cookies třetích stran to, jak se budou moje články na homepage Seznam.cz zobrazovat a doporučovat uživatelům?

Doporučování ve feedu na Seznam.cz Homepage konec cookies třetích stran přímo neovlivní, protože využíváme především identitu přihlášeného uživatele. Konec cookies třetích stran ovlivní měření času, který uživatelé stráví na stránkách partnerů. Připravujeme alternativní řešení, jak informaci o času spojit s konkrétním uživatelem, ale je možné, že měření času, který uživatel stráví na článku partnera, bude významně upraveno nebo zcela ukončeno.

Provozuji jeden web a mám na něm nasazený doporučovací boxík Seznam Doporučuje. Ovlivní konec cookies třetích stran jeho výkon?

Výkon reklamy bude odpovídat změnám v celé partnerské síti. Velká část doporučovaných boxů nebude koncem cookies třetích stran vůbec ovlivněná. Kontextové doporučování, clustering a spousta dalších algoritmů, které používáme, s cookies třetích stran nijak nesouvisí. Změny ale dopadnou na personalizační algoritmus, a proto pracujeme na tom, aby jeho výkon zůstal stejný nebo podobný jako před koncem cookies třetích stran. Nijak se nezmění ani výkon cross boxu.

Nenašli jste, co jste hledali? Jsme tu pro vás

Máte další dotazy nebo potřebujete poradit? Ozvěte se nám, rádi vám s nastavením kampaní pomůžeme.

Chci poradit