Přejít na obsah

Na co se nás často ptáte?

Jak poznám dopad konce cookies třetích stran na svých kampaních?

Spolehlivý ukazatel pro změření dopadu konce cookies třetích stran na kampaně bohužel neexistuje. Vzhledem k tomu, že Google omezení cookies u malého množství uživatelů už testuje a že další prohlížeče s větším podílem na trhu – Safari a Firefox –  už cookies třetích stran blokují, doporučujeme s úpravami cílení začít co nejdříve. Získáte tak náskok před konkurencí, která přípravu na dobu bez cookies může podcenit nebo ji nechat na poslední chvíli.

Proč mám dělat úpravy pro konverze v Skliku a Zboží.cz? Výkon kampaní si přece vyhodnotím pomocí Google Analytics.

Konec cookies třetích stran může mít dopad i na Google Analytics. Proto vám doporučujeme měřit konverze v Skliku a Zboží.cz. Proč?

  • Budete mít detailní přehled o konverzích až na úroveň jednotlivých reklam, cílení nebo zařízení.
  • Můžete využít střídání reklam podle CPA a PNO v Skliku. Díky datům ze Seznamu podpoříte výkon kampaní.
  • Budete mít možnost využívat chystanou optimalizaci na konverze v Skliku a Zboží.cz, která využívá model strojového učení. Díky této novince se vaše cenové nabídky automaticky nastaví tak, aby maximalizovaly počet konverzí nebo tržby, a to v reálném čase v každé jednotlivé aukci.

Vystačím si i do budoucna jen s retargetingem a dynamickým retargetingem?

Uděláme vše pro to, aby se maximální zásah vašich kampaní nezměnil. Přesto očekáváme, že navzdory úpravám cílení nebude objem inzerce srovnatelný se situací v roce 2023. Proto vám doporučujeme v Skliku vyzkoušet také různé typy akvizičního cílení. Dosáhnete tak vyšších tržeb nebo podpoříte znalost své značky, což pozitivně ovlivní přímou návštěvnost vašeho webu a důvěryhodnost vaší značky. Jak začít s akvizičními a brandovými kampaněmi, se dozvíte v Sklik Akademii.

Zůstanou kampaně cílené na vlastní seznamy zákazníků pomocí e-mailových adres přesné i po konci cookies třetích stran?

Kampaně, které využívají cílení na vlastní seznamy zákazníků, zůstanou funkční, protože sběr dat pro cílení není závislý na cookies třetích stran. Mailové adresy uživatelů a zákazníků, kteří vám k nakládání s nimi udělili souhlas, můžete nahrát přímo do rozhraní Skliku, případně automatizovaně přes API ve spolupráci s některým z našich partnerů. Prostor, ve kterém se tento typ cílení bude vydávat, může být z důvodu blokace cookies třetích stran na externích webech partnerské sítě Skliku o něco menší než dnes, ale přesto očekáváme, že toto cílení bude i nadále fungovat.

Nenašli jste, co jste hledali? Jsme tu pro vás

Máte další dotazy nebo potřebujete poradit? Ozvěte se nám, rádi vám s nastavením kampaní pomůžeme.

Chci poradit