Mám vlastní řešení webu a chci zachovat prodeje
Na konec cookies třetích stran byste se měli připravit i v případě, že máte web nebo e-shop vytvořený na míru. Máme pro vás hned několik způsobů, díky kterým zabráníte odlivu zákazníků. A abyste dosáhli ještě lepších výsledků, můžete je navzájem kombinovat.
Úprava retargetingového a konverzního kódu
Upravte retargetingový a konverzní kód tak, aby obsahovaly e-mailovou nebo zahashovanou e-mailovou adresu uživatele. Toto opatření vám umožní část uživatelů zařadit do retargetingových seznamů nebo započíst jejich konverze, a to i v případě, že by prohlížeč zablokoval uložení cookie.
Přihlášení přes Seznam
Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Díky tlačítku Přihlášení přes Seznam tak výrazně vzroste šance, že ho budete schopní zařadit do retargetingového seznamu v Skliku nebo u něj doměřit konverzi. Přihlašovací tlačítko si můžete implementovat sami, případně vám s jeho nastavením pomůže váš webmaster.
Cílení na vlastní seznamy zákazníků
Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.
Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou – v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná. Oslovíte tak například skupinu uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.
Jak takovou kampaň založit, zjistíte v naší nápovědě, případně se obraťte na svého správce kampaní. Pokud používáte nástroje samba.ai, SmartEmailing, Ecomail, Meiro nebo Targito, bude pro vás tvorba publik ještě jednodušší. Postup pro jednotlivé nástroje najdete v přehledu integrovaných řešení.
Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu
Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u dynamického retargetingu.
Oslovení nových zákazníků
Abyste zvýšili počet svých zákazníků, zkuste oslovit i zcela nové uživatele. Pro začátek využijte Lookalike cílení, které namodeluje publikum na základě chování vašich stávajících zákazníků. Nastavení je snadné a zvládnete ho sami nebo s pomocí vašeho správce kampaní. E-shopům doporučujeme vyzkoušet také cílení na zájmy o koupi, díky kterému skrze reklamu osloví uživatele, kteří se aktuálně zajímají o vybrané kategorie zboží.