Přejít na obsah

Mám vlastní řešení webu a chci zachovat prodeje

Na konec cookies třetích stran byste se měli připravit i v případě, že máte web nebo e-shop vytvořený na míru. Máme pro vás hned několik způsobů, díky kterým zabráníte odlivu zákazníků. A abyste dosáhli ještě lepších výsledků, můžete je navzájem kombinovat.

Úprava retargetingového a konverzního kódu

Upravte retargetingový a konverzní kód tak, aby obsahovaly e-mailovou nebo zahashovanou e-mailovou adresu uživatele. Toto opatření vám umožní část uživatelů zařadit do retargetingových seznamů nebo započíst jejich konverze, a to i v případě, že by prohlížeč zablokoval uložení cookie.

Jak na to?

Přihlášení přes Seznam

Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Díky tlačítku Přihlášení přes Seznam tak výrazně vzroste šance, že ho budete schopní zařadit do retargetingového seznamu v Skliku nebo u něj doměřit konverzi. Přihlašovací tlačítko si můžete implementovat sami, případně vám s jeho nastavením pomůže váš webmaster.

Jak na to?

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.

Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou – v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná. Oslovíte tak například skupinu uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.

Jak takovou kampaň založit, zjistíte v naší nápovědě, případně se obraťte na svého správce kampaní. Pokud používáte nástroje samba.ai, SmartEmailing, Ecomail, Meiro nebo Targito, bude pro vás tvorba publik ještě jednodušší. Postup pro jednotlivé nástroje najdete v přehledu integrovaných řešení.

Jak na to

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u dynamického retargetingu.

Jak na to?

Oslovení nových zákazníků

Abyste zvýšili počet svých zákazníků, zkuste oslovit i zcela nové uživatele. Pro začátek využijte Lookalike cílení, které namodeluje publikum na základě chování vašich stávajících zákazníků. Nastavení je snadné a zvládnete ho sami nebo s pomocí vašeho správce kampaní. E-shopům doporučujeme vyzkoušet také cílení na zájmy o koupi, díky kterému skrze reklamu osloví uživatele, kteří se aktuálně zajímají o vybrané kategorie zboží.

Jak na to?