Přejít na obsah

Využívám e-shopovou platformu a chci zachovat prodeje

Běží váš e-shop na některém z předpřipravených řešení? V tom případě byste své zákazníky měli motivovat k přihlašování, abyste na ně mohli cílit reklamu na základě e-mailu. Poklesu tržeb zabráníte i díky cílením, která nevyužívají cookies třetích stran.

Aktivace identifikace uživatele na základě e-mailu

Nastavení probíhá u každého e-shopového systému odlišným způsobem. Obecně ale platí, že identifikaci na základě e-mailu aktivujete v nastavení, kde upravujete retargetingový kód nebo vkládáte své Sklik retargeting ID.

Kliknutím na název vašeho e-shopového řešení se dostanete do přehledné nápovědy, kterou jsme připravili ve spolupráci s našimi partnery.

Shoptet

Návody pro další e-shopové platformy chystáme a budeme je s vámi sdílet.

Více o identifikaci uživatele

Aktivace Přihlášení přes Seznam v administraci e-shopu

Když se uživatel přihlásí pomocí e-mailu, je snadnější ho identifikovat pro účely retargetingu a měření konverzí. Přihlásí-li se uživatel přes tlačítko Přihlášení přes Seznam.cz, výrazně tím vzroste šance, že u něj bude možné doměřit konverzi nebo ho zařadit do retargetingového seznamu v Skliku.

Aktivace Přihlášení přes Seznam je jednoduchá a zvládnete ji na pár kliknutí. U každé e-shopové platformy se mírně liší, ale princip je u všech podobný. Kliknutím na název vašeho e-shopového řešení se dostanete do přehledné nápovědy, kterou jsme připravili ve spolupráci s našimi partnery.

Návody pro další e-shopové platformy chystáme a budeme je s vámi sdílet.

Jak na to?

Cílení na vlastní seznamy zákazníků

Toto cílení není závislé na sběru dat skrze cookies, takže díky němu můžete oslovit stávající zákazníky, kteří vám k tomu udělili souhlas. Cílení na vlastní seznamy zákazníků vám umožní nahradit objednávky z retargetingové kampaně, nebo jejich objem dokonce navýšit.

Segmentace kontaktů je plně ve vašich rukou, a proto v rámci cílení na vlastní seznamy zákazníků můžete vytvořit publika, která v běžném retargetingu nejsou dostupná – například seznam uživatelů, kteří si zakoupili konkrétní výrobek nebo kombinaci výrobků, jsou z určitého města a podobně.

Jak takovou kampaň založit, zjistíte v naší nápovědě, případně se obraťte na svého správce kampaní. Pokud používáte nástroje samba.ai, SmartEmailing, Ecomail, Meiro, Advisio nebo Targito, bude pro vás tvorba publik ještě jednodušší. Postup pro jednotlivé nástroje najdete v přehledu integrovaných řešení.

Jak na to?

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Pokud provozujete e-shop, rozhodně využijte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Ten vám umožní oslovit uživatele, kteří se o produkty, které nabízíte, zajímali na Seznamu nebo Zboží.cz. A to i bez návštěvy vašeho e-shopu, která je nezbytná u běžného dynamického retargetingu. Kampaň je vysoce efektivní i díky tomu, že oslovení uživatelé uvidí v reklamě produkty stejně jako u běžného dynamického retargetingu.

Jak na to?

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu  – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Jak na to?

Cílení na zájmy o koupi

Nejen e-shopům doporučujeme využít také cílení na zájmy o koupi. Díky němu rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kteří se aktuálně zajímají o kategorie produktů nebo služeb, které nabízíte, a proto jsou vhodnými kandidáty pro zobrazení vaší nabídky.

Jak na to?