Přejít na obsah

Chci udržet návštěvnost webu

Je-li vaším primárním cílem zachování návštěvnosti webu či e-shopu, nebo dokonce navýšení počtu návštěv, otestujte Jednoduchou obsahovou kampaň. Vyzkoušet ale můžete i další cílení, která obstojí i v době bez cookies třetích stran.

Jednoduchá obsahová kampaň

Snadné spuštění na pár kliknutí, rozšíření zásahu kampaní i na uživatele, kterým z nějakého důvodu nelze zobrazit cílenou reklamu, a hlavně nízká cena za proklik. To jsou výhody Jednoduché obsahové kampaně. S koncem cookies třetích stran lze navíc očekávat nárůst reklamního prostoru, kde můžete oslovit další potenciální zákazníky.

Jak na to?

Cílení na témata

Výběrem vhodných témat zobrazíte své produkty uživatelům na stránkách, které jsou pro ně tematicky zajímavé. Kromě snadného nastavení je předností tohoto cílení také poměrně široký výběr témat. Pro prodejce sportovních potřeb jsou ideálními tématy například Fitness, Móda a oblečení nebo Sporty. Doporučení k tématům a rozdělení webů dle jednotlivých témat najdete v nápovědě níže.

Jak na to?

Cílení na umístění

Vhodně zvolené umístění reklamy společně s poutavou kreativou dokáží potenciální zákazníky vždy zaujmout. Tato možnost je ideální v případě, že chcete být vidět na konkrétních webech. Chcete oslovit návštěvníky webu Novinky.cz, domovské stránky Seznam.cz nebo třeba úzce zaměřeného webu Garáž.cz? Pak se cílení na umístění hodí právě pro vás.

Jak na to?

Cílení na klíčová slova

Pokud chcete dosáhnout co nejpřesnějšího cílení, využijte k tomu klíčová slova. Reklama se zobrazí v článcích a dalším obsahu na základě shody s klíčovými slovy, která si sami vyberete. Chcete, aby vaše reklama byla vidět v článcích o nejnovějším modelu mobilního telefonu nebo třeba o zahradních jezírkách? S cílením pomocí klíčových slov to není problém.

Jak na to?

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu  – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Jak na to?