Přejít na obsah

Checklist: Jste připravení na konec cookies třetích stran?

Připravili jsme pro vás checklist s jednotlivými kroky, které byste měli provést, abyste i v cookieless době mohli oslovovat relevantní zákazníky. Každý odškrtnutý bod vám pomůže k tomu, abyste i v budoucnu dokázali efektivně využívat cílenou reklamu a úspěšně vyhodnocovat kampaně.

Cíl? Co nejvíce přihlášených uživatelů

Přípravu na cookieless dobu je možné rozdělit na dvě části. První z nich zahrnuje kroky, které byste měli udělat na své straně. Patří sem například aktivity, které vám zajistí co nejvíce přihlášených uživatelů, s jejichž e-maily můžete dále pracovat. Využít k tomu můžete i naše Přihlášení přes Seznam.

Druhá část spočívá v aktualizaci měřicích skriptů pro konverze a retargeting v Skliku, abyste do reklamního systému mohli přenést hashované e-maily. Zároveň nesmíte zapomenout na to, že uživatele musíte o těchto změnách informovat a získat jejich souhlas.

Vyzkoušejte i další cílení

A v neposlední řadě vám doporučujeme v kampaních začít využívat cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran. Jde například o dynamický retargeting návštěvníků Seznamu, cílení na zájmy o koupi, témata nebo klíčová slova. Vyzkoušet můžete i Jednoduchou obsahovou kampaň, díky které rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kterým nelze zobrazit cílenou reklamu.

Zajímá vás, jak si stojíte? Stáhněte si náš checklist a zkontrolujte si, jaké kroky jste už provedli a které vás ještě čekají.

Stáhnout checklist