Přejít na obsah

Chci budovat značku

Svůj brand můžete úspěšně podpořit i bez cookies třetích stran. Stačí využít cílení, se kterými oslovíte uživatele třeba na základě dlouhodobého chování nebo díky tomu, že se vaše reklama zobrazí na konkrétním webu.

Cílení na témata

Výběrem vhodných témat zobrazíte své produkty uživatelům na stránkách, které se týkají konkrétní oblasti. Kromě snadného nastavení je výhodou široký výběr témat. Pro prodejce sportovních potřeb, jsou ideálními tématy například Fitness, Móda a oblečení nebo Sporty. S našimi tipy ke konkrétním tématům a rozdělení webů podle jednotlivých témat najdete nemůžete šlápnout vedle.

Jak na to?

Cílení na zájmy

S cílením na zájmy oslovíte uživatele na základě jejich dlouhodobého chování. Z nabídky zájmů vyberete ty, které by měly být charakteristické pro uživatele, které chcete zasáhnout svou nabídkou nebo reklamním sdělením. Cílem kampaně pak může být podpora znalosti značky i vytvoření poptávky. I když očekáváme, že se velikost skupin, které tímto cílením oslovíte, může s koncem cookies třetích stran zmenšit, stále jde o velmi užitečný typ cílení.

Jak na to?

Cílení na umístění

Vhodně zvolené umístění reklamy společně s poutavou kreativou dokáží potenciální zákazníky vždy zaujmout. Tato možnost je ideální v případě, že chcete být vidět na konkrétních webech. Chcete oslovit návštěvníky webu Novinky.cz nebo třeba domovské stránky Seznam.cz? Pak se cílení na umístění hodí právě pro vás.

Jak na to?

Lookalike cílení

Vyzkoušet můžete i Lookalike cílení. To pro vás vymodeluje nové publikum, které svým chováním odpovídá návštěvníkům vašeho webu. Díky třem možnostem modelování zásahu  – přesnému, optimálnímu a širokému – můžete finální podobu nového publika ještě zpřesnit, případně i rozšířit.

Jak na to?

Cílení na zájmy o koupi

Nejen e-shopům doporučujeme využít také cílení na zájmy o koupi. Díky němu rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kteří se aktuálně zajímají o kategorie produktů nebo služeb, které nabízíte, a proto jsou vhodnými kandidáty pro zobrazení vaší nabídky.

Jak na to?